14 січня, 2022

ЗНО з фізики у 2022 році


Тест зовнішнього незалежного оцінювання з фізики у 2022 році складається із завдань трьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності («логічні пари»), завдань відкритої форми із короткою відповіддю структурованого і неструктурованого типу.

Загальна кількість завдань тесту з фізики – 38, на виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин.

За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з фізики.

Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, - 64.

ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 20 завдань цієї форми (№1-20), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

24 грудня, 2021

Семінар-тренінг "Цифрові інструменти для оцінювання на уроках природничих дисциплін"

 


23 грудня 2021 року на базі Чернівецького центру професійного розвитку педагогічних працівників відбулася онлайн-зустріч з вчителями фізики та астрономії, географії та економіки Чернівецької територіальної громади.

Консультанти ЦПРПП, Родіка Тіміш та Інна Терлецька, розглянули з учасниками семінару-тренінгу завжди актуальну тему «Цифрові інструменти для оцінювання на уроках природничих дисциплін».

Складовою частиною навчального процесу є контроль навчальної діяльності учнів, призначений для визначення успішності навчання кожного учня, аналізу отриманих результатів та корекції подальшого процесу навчання.

Навіть при використанні оптимальних методів і організаційних форм навчання, найсучасніших засобів подання інформації неможливо зробити навчальний процес керованим і цілеспрямованим, якщо не налагоджено систему контролю його перебігу, своєчасну перевірку та оцінку знань, умінь і навичок учнів, відсутній зворотний зв'язок.

Тестові технології навчання природничо-математичних дисциплін – є одним із пріоритетних напрямів діяльності вчителя у зв’язку зі здачею в кінці навчального року державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

17 грудня, 2021

Онлайн семінар-тренінг для вчителів географії, економіки, фізики та астрономії

 


Запрошуємо вчителів географії, економіки, фізики та астрономії до участі у семінарі-практикумі на тему "Цифрові інструменти для оцінювання на уроках природничих дисциплін", який відбудеться 23 грудня 2021 року.

Початок о 15-00 год. Платформа для проведення онлайн-зустрічі - ZOOM.

Посилання для приєднання до семінару -тренінгу буде надіслано напередодні заходу.

Реєстрація за покликанням https://forms.gle/PNK2NpXbpCJ8e6Pn9 З програмою вебінару можна ознайомитися у вкладці «Підвищення кваліфікації/ Програми ЦПРПП»

16 грудня, 2021

Всеукраїнська науково-практична конференція

 


24 листопада 2021 року відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Нова українська школа: практичний інтенсив формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу", яку організувала Чернівецька філія Інституту модернізації змісту освіти МОН України.

Захід відбувся у фоматі zoom-конференції. У роботі конференції взяли участь науковці, управлінці, методисти, керівники закладів загальної середньої і вищої освіти, викладачі, вчителі, студенти з різних куточків України.

Про різноманітні аспекти науково-теоретичного плану та практичні напрацювання з досвіду роботи щодо впровадження Нової української школи ділилися власним досвідом учасники у ході виступів.

Консультант КУ «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» (м. Чернівці) Родіка Тіміш запропонувала для обговорення актуальну тему, що стосується проєктної технології як дієвого засобу формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу. Під час виступу було наголошено на суб’єктності навчання, необхідності оволодіння учнями способами навчальної діяльності, досвіді взаємодії з іншими людьми. Ефективність освіти пов’язується з реалізацією компетентнісного підходу.

01 грудня, 2021

Вебінар для вчителів географії та економіки

 30.11.2021 року відбулася онлайн-зустріч з вчителями географії та економіки Чернівецької територіальної громади.



Ефективна робота педагогічних та інших працівників закладу освіти можлива лише за умови якісної мотивації до професійної діяльності, тому тема вебінару «Атестація та підвищення кваліфікації педагогічних працівників: запитання та відповіді» - на часі.

Консультанти ЦПРПП, Родіка Тіміш та Галина Артименко, обговорили з учасниками вебінару питання атестації та підвищення кваліфікації. Педагоги обмінялися досвідом, розглянули на практичних прикладах алгоритм дій з підготовки до атестації, отримали відповіді на актуальні питання, що стосуються підвищення кваліфікації.

Формою стимулювання педагогічних працівників є проходження позачергової атестації з метою підвищення кваліфікаційної категорії та встановлення педагогічного звання. Також, враховуючи потреби закладу та особливості освітньої програми, заохочується та підтримується методична робота педагогічних працівників, їхня участь у професійних конференціях, семінарах, курсах підвищення кваліфікації у різних формах, підготовка та публікація матеріалів за темами професійної діяльності.