14 січня, 2022

Засідання методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії

 






















11 січня 2022 року на базі Чернівецького центру професійного розвитку педагогічних працівників відбулося засідання методичного об’єднання  вчителів  фізики та астрономії  Чернівецької територіальної громади.

Метою онлайн-зустрічі професійної спільноти вчителів, організованою спільно консультанткою Центру Родікою Тіміш та керівником методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії закладів освіти Чернівецької міської ради  Антоніною Тумак, вчителем фізики ліцею №1 Чернівецької міської ради, спеціаліст вищої категорії, учителем методистом, було висвітлення результатів реалізації педагогами ключових напрямів роботи і завдань у викладанні фізики та астрономії у першому семестрі 2021/2022 навчального року та окреслення  основних кроків  педагогічної діяльності у наступного семестрі.

Антоніна Тумак, детально ознайомила учасників методичного об’єднання з результатами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з  фізики та астрономії у 2021/2022 навчальному році та акцентувала увагу на  основні кроки ефективної підготовки учасників до ІІІ етапу олімпіад.

До роботи методичного об’єднання долучилися науковці, викладачі та педагоги громади, зокрема,  Віталій Яценко, директор Чернівецького центру юних техніків імені Леоніда Костянтиновича Каденюка 

який ознайомив  учасників зустрічі з основними  заходами  діяльності центру у  2022 році. Головною подією 2022 року має стати ювілейна дата: 25 років польоту в космос нашого видатного космонавта Леоніда Каденюка, а останній тиждень січня має бути присвячений пам’яті видатного буковинця.

Родіка Тіміш презентувала спільноті основні напрями  щодо реалізації  ефективного інформаційного, наукового та методичного супроводу професійного розвитку педагогічних кадрів протягом наступного семестру 2021/2022 навчального року, зокрема з питань: створення умов для безперервного професійного розвитку педагогічних працівників як важливої умови забезпечення якості освіти,  впровадження  реформи Нової української школи у базовій середній освіті.