Нові освітні ідеї, нові можливості та нові перспективи для учасників освітнього процесу разом із Програмою «Лабораторія зростання» яка отримала Гриф МОН України! 
20 вересня 2022 року

Родікою Тіміш, консультанткою комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Чернівецької міської ради, вчителем-методистом географії, презентована авторська програма з позашкільної освіти соціально-реабілітаційного напряму «Лабораторія зростання».
Програма розроблена у співавторстві із

Наталією Зимою, вчителем хімії технологічного багатопрофільного ліцею з загальноосвітніми класами м. Хмельницького імені Артема Мазура.

Навчальна програма «Лабораторія зростання» реалізується в гуртках, секціях та інших творчих об’єднаннях соціально-реабілітаційного напряму закладів загальної середньої та позашкільної освіти.

Її мета: формування ключових компетентностей особистості шляхом використання в освітньому процесі засобів гейміфікації, проєктного менеджменту, соціального учнівського підприємництва та інших інноваційних інтерактивних форм.
В онлайн – презентації активну участь взяли:

Любов Тарангул, начальник Чернівецької філії Інституту модернізації змісту освіти

Тамара Богачик, заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат історичних наук

Тетяна Дрозд, керівник освітнього хабу «NotBox» Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського, тренер освітніх програм Центру освіти дорослих Вінницької міської громади, кандидат педагогічних наук

Галина Прокопик, консультант комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Чернівецької міської ради

Михайло Войтович, автор Гри «Світ Громад»

Тарас Тимчук, автор Гри «Світ Громад»

Майстри Гри «Світ громад»

директори, заступники, педагогічні працівники закладів позашкільної освіти та загальної середньої освіти, представники інших установ та організацій.

Під час презентації була акцентована увага на завданнях програми, педагогічних підходах щодо створення системи знань, умінь, навичок та досвіду діяльності здобувачів освіти, зміст, необхідному переліку обладнання з метою реалізації програми під час воєнного стану.