«Коло безпеки»: складні питання та важливі відповіді
- Пандемія чи війна? Коли життя підлітків зазнало найбільших змін?
«Дитина та незнайомець» та «Дитина і булінг» - дві теми – два кола безпеки.
- Що робити дітям, якщо вони стали жертвою шкільного насилля?
- Як поводитися у нестандартних, небезпечних ситуаціях поза межами навчального закладу?
«Коло безпеки» -гра - тренінг
яка полягає в тому, щоб сформувати в учасників систему знань щодо явища насильства, форм та методів його попередження та подолання, а також особливостей звернення по допомогу у разі ризику ситуації насильства.
В ході гри неповнолітні ознайомились із поняттям булінгу та цькування у школі, розглянули відповідальність основних учасників цього процесу, визначили шляхи подолання такого явища.
Повторили з здобувачами освіти алгоритм дій при зустрічі з підозрілою незнайомою людиною на вулиці:
Перший крок безпечної поведінки: оцінити ситуацію.
Другий крок безпечної поведінки: відійти на безпечну відстань. Навчіть дитину триматися на безпечній дистанції від незнайомої людини.
Третій крок безпечної поведінки: припинити спілкування.
Четвертий крок безпечної поведінки: піти в безпечне місце.
Формування навичків безпечної поведінки має відбуватися повсякденно, як у військовий час так і у мирний.
Проєкт «Спеціаліст в безпеки в освітньому середовищі» впроваджується на протязі поточного навчального року у пілотних закладах освіти Чернівецької громади.