26 травня, 2022

Освітній репозитарій НУШ



Пропонуємо до вашої уваги освітній репозитарій НУШ, створений за результатами низки вебінарів, які проходили за підтримки проєкту “Фінська підтримка реформи української школи (Навчаємось разом)”. Вебінари здійснювалися за участі Міністерства освіти і науки України, Українського інституту розвитку освіти, Інституту модернізації змісту освіти, Lego foundation, Команди підтримки реформ МОН (RST), Національної академії педагогічних наук, Британської Ради в Україні, Європейського центру імені Вергеланда, а також фінськими експертами проєкту “Навчаємось разом”.

Джерело: https://uied.org.ua/osvitnij-repozytarij-nush/

24 травня, 2022

Усе про мультипредметний тест

 


“Провести традиційне повноцінне ЗНО під час війни неможливо. Адже треба влаштувати складні процедури, починаючи з друку й завершуючи перевіркою бланків відповідей учасників. Ці процедури також пов’язані з охороною, персоналом пунктів тестування, залученням екзаменаторів до перевірки тестових завдань.

– Що таке НМТ?

Цей формат не є ідеальним, але він дає змогу забезпечити проведення прозорої та об’єктивної вступної кампанії, забезпечити добір студентів до вишів найменшими та найоптимальнішими зусиллями.

НМТ – це тест, який буде відбуватися онлайн і міститиме завдання з трьох блоків: українська мова, математика та історія України.

Важливо, що НМТ не може в жодний спосіб замінити традиційне ЗНО й ми не очікуємо, що воно стане ідеальним тестом, до якого звикли учасники ЗНО, батьки та освітяни.

– Які переваги в НМТ, якщо порівняти зі ЗНО?

  1. Один день для кожного учасника тестування. Якщо ви випускаєтеся цього року, то реєструвалися на 4 обов’язкові предмети ДПА та, можливо, на п’ятий предмет, який треба для вступу. Це означає, що ви мали б 5 разів ходити в пункти тестування. У часи війни ми не можемо дозволити собі таке.
  2. Формат проведення наближений до ЗНО, бо тестування складатиметься в пунктах, усе відбуватиметься під наглядом інструкторів. Тобто ідентифікація та процеси, що є сталими для ЗНО, зберігаються.
  3. Менші пункти тестування. Освітяни й ті, хто працювали в пунктах проведення ЗНО, знають, що вони розраховані на 250–360 осіб. Звісно, зібрати в одному приміщенні стільки людей під час війни – це, фактично, дати російським ДРГ інформацію, де буде майбутнє нашої держави. Цього робити не можна. Тому пункти тестування НМТ будуть вміщати до 50 людей.

23 травня, 2022

Модельні навчальні програми з природничих наук у яких реалізуються концептуальні засади нового Державного стандарту базової середньої освіти

 

19 травня, 2022

Як завершити 2021/2022 навчальний рік: вивчаємо рекомендації МОН України

17 травня, 2022

Вебінар з вчителями фізики та географії Чернівецької територіальної громади

 


Вебінар з вчителями фізики та географії Чернівецької територіальної громади відбувся на базі Чернівецького центру професійного розвитку педагогічних працівників .

Ефективна робота педагогічних працівників закладу освіти можлива лише за умови постійного розвитку та удосконалення професійних компетентностей педагогічних працівників, тому тема вебінару «Державний стандарт базової середньої освіти у 5-х класах НУШ у 2022/2023 н.р.: вимоги до впровадження» - на часі.
Консультант ЦПРПП, Родіка Тіміш, запропонувала учасникам вебінару удосконалити свої професійні компетентності з питань впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та більш детальніше ознайомитися із особливостями природничої галузі за новим Державним стандартом базової середньої освіти, а також, актуальними науково-методичними напрямами щодо викладання предметів природничої галузі, зокрема природознавства, розглянути на практичних прикладах впровадження модельних навчальних програм з природничої галузі для базової середньої освіти.
У якості спікера вебінару виступила @Лілія Білик, заступник директора з навчально-виховної роботи Коровійський Ліцей Чернівецької міської ради, спеціаліст вищої категорії, вчитель - методист. Для педагогів спілкування з представником одного із закладів освіти, на базі якого впроваджується інноваційний освітній проєкт всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» (пілотний проєкт), надало можливість долучитися до обговорення актуальних питань щодо створення навчальних програм на основі модельних, векторів навчально-методичної діяльності щодо подальшого викладання природничих дисциплін в умовах впровадження Державного стандарту базової середньої освіти.