«Коло безпеки»: складні питання та важливі відповіді
- Пандемія чи війна? Коли життя підлітків зазнало найбільших змін?
Ювенальні поліцейські, Олена Кав’юк та
Дмитро Вітанчук, спільно із спеціалістом з безпеки в освітньому середовищі, Родікою Тіміш запропонували учням 7-х, 6-х класів Чернівецького багатопрофільного ліцею №4 зосередитись на кілька актуальних викликах сьогодення.
«Дитина та незнайомець» та «Дитина і булінг» - дві теми – два кола безпеки.
- Що робити дітям, якщо вони стали жертвою шкільного насилля?
- Як поводитися у нестандартних, небезпечних ситуаціях поза межами навчального закладу?
«Коло безпеки» -гра - тренінг
яка полягає в тому, щоб сформувати в учасників систему знань щодо явища насильства, форм та методів його попередження та подолання, а також особливостей звернення по допомогу у разі ризику ситуації насильства.
В ході гри неповнолітні ознайомились із поняттям булінгу та цькування у школі, розглянули відповідальність основних учасників цього процесу, визначили шляхи подолання такого явища.
Учасники активно обговорювали запропоновані запитання, ділилися роздумами.