- Головна сторінка
- Нормативно-правова база
- Навчальні програми
- ЗНО "Фізика" 2022
- Методичні рекомендації
- Підручники з географії та економіки
- Корисні посилання для вчителів географії та економіки
- Підручники з фізики та астрономії
- Атестація педагогічних працівників
- Корисні посилання для вчителів фізики та астрономії
- Проєктна діяльність
- ЗНО "Географія"
- Кейси навчальних вправ для розвитку предметних компетентностей
- Кейси для педагогів-предметників
- Всеукраїнський Проєкт "Спеціаліст з безпеки в освітньому середовищі"
- Українсько-румунський транскордонний Проєкт "Репортаж про Румунію/Діти України та війна"
- Міжнародне та транскордонне партнерство Угоди/Меморандуми/Проєктні заходи
26 травня, 2023
«Реформа децентралізації» в освіті: «нетипові» програми
Мітка:
Актуальні виклики

22 травня, 2023
Опитування для вчителів географії та економіки
Шановні колеги! Центр професійного розвитку педагогічних працівників прагне забезпечити найкращі умови для удосконалення ваших компетентностей. Щоб якісно спланувати свою роботу на наступний навчальний рік, нам дуже важливо врахувати вашу оцінку заходів, проведених нашим ЦПРПП у році, що завершується.
Опитування

15 травня, 2023
Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах ЗСО в умовах воєнного стану в Україні

04 травня, 2023
Коло безпеки»: складні питання та важливі відповіді
«Коло безпеки»: складні питання та важливі відповіді
- Пандемія чи війна? Коли життя підлітків зазнало найбільших змін?
«Дитина та незнайомець» та «Дитина і булінг» - дві теми – два кола безпеки.
- Що робити дітям, якщо вони стали жертвою шкільного насилля?
- Як поводитися у нестандартних, небезпечних ситуаціях поза межами навчального закладу?
«Коло безпеки» -гра - тренінг
яка полягає в тому, щоб сформувати в учасників систему знань щодо явища насильства, форм та методів його попередження та подолання, а також особливостей звернення по допомогу у разі ризику ситуації насильства.
В ході гри неповнолітні ознайомились із поняттям булінгу та цькування у школі, розглянули відповідальність основних учасників цього процесу, визначили шляхи подолання такого явища.
Учасники активно обговорювали запропоновані запитання, ділилися роздумами.
Мітка:
Проєктна діяльність

Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» підручникам для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти

Підписатися на:
Дописи (Atom)