01 листопада, 2021

Перспективне використання освітніх інновацій вчителями природничих дисциплін

 


28 жовтня 2021 року на базі Чернівецького центру професійного розвитку педагогічних працівників відбулася запланована онлайн-зустріч з вчителями фізики та астрономії, географії, економіки Чернівецької територіальної громади.

Родіка Тіміш, консультант ЦПРПП, запропонувала учасникам актуальну, інноваційну та цікаву тему семінару-практикуму - «Перспективне використання освітніх інновацій вчителями природничих дисциплін».

Спікерами вебінару були вчителі фізики та географії Чернівецької ТГ, які ділилися власним досвідом педагогічної діяльності.

Світлана Андрійчук, учитель фізики ЗОШ І-ІІІ ступенів №37 Чернівецької міської ради, запропонувала учасникам тему «Інтерактивні технології навчання на уроках фізики: теорія та методика впровадження».

Любов Петрушко, учитель географії ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Чернівецької міської ради, детально зупинилася на використанні методики «Кубик Блума» на уроках географії. Галина Мадей, учитель географії СШ ОРТ №41 Чернівецької міської ради, поділилася досвідом впровадження науково-педагогічного проекту «Інтелект України» на уроках географії.

Освітні інновації сприяють реалізації важливого педагогічного завдання: перетворювати учнів із пасивних слухачів та виконавців на активних учасників навчального процесу, під час якого активно здобувають знання та набувають навички їхнього використання у реальних життєвих ситуаціях.

Основу інноваційних процесів в освіті складають дві важливі проблеми педагогіки:

- проблема вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду;

- проблема впровадження досягнень психолого-педагогічної науки в практику.

Важливим для педагога є стимулювання рівня навчальної мотивації учнів групи, команди (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з кожним учнем, активність учнів під час класної та позакласної діяльності).

Зворотній зв'язок з педагогами підтвердив - обрана тема онлайн-навчання є актуальною, інноваційною, дозволяє вдосконалити освітній процес та сприяє розвитку професійної компетентності учителя.