В умовах військової агресії на території України освітні установи Чернівецької області відновили робочий процес та надають освітні послуги чималій кількості дітей, які змушені були покинути свої домівки.
- Як здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах війни?
У квітні 2022, напередодні Пасхи, на базі Чернівецького центру професійного розвитку педагогічних працівників відбувся вебінар для вчителів географії та фізики закладів загальної середньої освіти з теми «Сучасні практики оцінювання учнів».
Метою онлайн-зустрічі професійних спільнот вчителів, організованою консультанткою Центру Родікою Тіміш, було удосконалення фахових компетентностей щодо організації оцінювання навчальних досягнень учнів та ознайомлення педагогів із нормативно-правовим забезпеченням з даного питання.
До вебінару долучилися викладачі та педагоги, яких війна змусила залишити рідні домівки та робочі місця, зокрема, Тетяна Морозова, кандидат біологічних наук, доцент, доцент кафедри екології та технологій захисту навколишнього середовища Національного транспортного університету (Київ), голова наукової ради Всеукраїнської екологічної ліги, яка ознайомила учасників зустрічі з основними вимогами, щодо емоційної та компетентнісної складової в оцінюванні НУШ.
З власного досвіду проведення лабораторно-практичних робіт і їх оцінювання в умовах дистанційного навчання під час війни поділилася із педагогами Буковини Олена Свириденко, вчитель фізики спеціалізованої школи №252 імені Василя Симоненка Оболонського району м. Києва, спеціаліст вищої категорії, вчитель- методист.
Тема виявилася актуальною та сприяла спільному обговоренню.
Закцентували увагу, що попри війну незмінними залишаються два основних аспекти оцінювання результатів навчання учнів- надання зворотного зв’язку та супроводу дітям ( формувальне оцінювання) і визначення якості результатів навчання (підсумкове оцінювання).