Характеристика соціальних мереж
в медіапросторі та сфері PR
Як вже зазначалося, головною цінністю
соціальних мереж є те, що вони надають можливості користувачам спілкування, обговорення,
знайомства, самовираження. Тому характерними рисами соціальних мереж є [65]:
− наявність
аккаунта, у якому зазначається детальна інформація про користувача, що дає змогу
іншим його знайти;
− можливість
пошуку друзів, осіб зі спільними інтересами;
− самостійне
формування кола спілкування (список друзів, спільнот, груп);
− можливість
створення мультимедійного контенту та обміну ним;
− можливість вибіркового розповсюдження інформації (доступність для певного кола
користувачів);− автоматичне
поширення інформації за встановленими зв‘язками між користувачами;
− спілкування
напряму без використання додаткових інструментів (електронної пошти чи месенджерів);
− автоматичне об‘єднання усіх новин
друзів, груп і спільнот у спільну стрічку і відображення її в аккаунті користувача.
Месенджери («Skype», «Viber», «WhatsApp», «Snapchat») також поступово перетворюються на нові соціальні мережі на базі засобів мобільного зв‘язку. Усе більше людей по всьому світу хочуть не викладати публічні пости у вільний доступ, а прагнуть ділитися інформацією з різними групами своїх друзів, знайомих, колег та однодумців. У світі кількість користувачів месенджерів вже перевищує кількість користувачів соціальних мереж
Посилання