29 вересня, 2022

Вебінар щодо використання соціальних мереж

 

Характеристика соціальних мереж в медіапросторі та сфері PR

Як вже зазначалося, головною цінністю соціальних мереж є те, що вони надають можливості користувачам спілкування, обговорення, знайомства, самовираження. Тому характерними рисами соціальних мереж є [65]:

− наявність аккаунта, у якому зазначається детальна інформація про користувача, що дає змогу іншим його знайти;

− можливість пошуку друзів, осіб зі спільними інтересами;

− самостійне формування кола спілкування (список друзів, спільнот, груп);

− можливість створення мультимедійного контенту та обміну ним;

− можливість вибіркового розповсюдження інформації (доступність для певного кола

користувачів);

− автоматичне поширення інформації за встановленими зв‘язками між користувачами;

− спілкування напряму без використання додаткових інструментів (електронної пошти чи месенджерів);

− автоматичне об‘єднання усіх новин друзів, груп і спільнот у спільну стрічку і відображення її в аккаунті користувача.

 

Месенджери («Skype», «Viber», «WhatsApp», «Snapchat») також поступово перетворюються на нові соціальні мережі на базі засобів мобільного зв‘язку. Усе більше людей по всьому світу хочуть не викладати публічні пости у вільний доступ, а прагнуть ділитися інформацією з різними групами своїх друзів, знайомих, колег та однодумців. У світі кількість користувачів месенджерів вже перевищує кількість користувачів соціальних мереж 


Посилання