- Головна сторінка
- Нормативно-правова база
- Навчальні програми
- ЗНО "Фізика" 2022
- Методичні рекомендації
- Підручники з географії та економіки
- Корисні посилання для вчителів географії та економіки
- Підручники з фізики та астрономії
- Атестація педагогічних працівників
- Корисні посилання для вчителів фізики та астрономії
- Проєктна діяльність
- ЗНО "Географія"
- Кейси навчальних вправ для розвитку предметних компетентностей
- Кейси для педагогів-предметників
- Всеукраїнський Проєкт "Спеціаліст з безпеки в освітньому середовищі"
- Українсько-румунський транскордонний Проєкт "Репортаж про Румунію/Діти України та війна"
- Міжнародне та транскордонне партнерство Угоди/Меморандуми/Проєктні заходи
19 січня, 2022
25 січня 2022 початок реєстрації на Всеукраїнський учнівський фізичний конкурс "Левеня"
18 січня, 2022
ЗНО з географії 2022 року
Тест зовнішнього незалежного оцінювання з географії у 2022 році складається із завдань чотирьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності («логічні пари»), завдань відкритої форми із короткою відповіддю і завдань із вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповідей.
Загальна кількість завдань тесту з географії – 54, на виконання яких учасникам буде відведено 150 хвилин.
За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з географії.
Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, - 90.
ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.
Тест містить 36 завдань цієї форми (№1-36), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.
16 січня, 2022
29 онлайн-музеїв, аби урізноманітнити уроки
“Нова українська школа” зібрала добірку найцікавіших закордонних і українських онлайн-музеїв, які можуть допомогти урізноманітнити уроки чи вільний час.
Національний музей космонавтики імені Корольова й садиба Корольова в Житомирі
Тут можна прогулятися біля величезного космічного корабля, детально роздивитися уламки метеорита, місячний ґрунт і їжу в тюбиках, яку брали в політ космонавти. До того ж пропонують провести шкільний урок у музеї. Обіцяють, що діти спробують імітацію роботи у відкритому космосі, проводитимуть досліди з вакуумним насосом та плазмовою кулею, імітуватимуть стан невагомості для рідини, створять найпростіший реактивний двигун.
14 січня, 2022
М/О вчителів географії та економіки
Валентина Фостій та Алла Тюфтій, вчитель географії ліцею №8 Чернівецької міської ради, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист детально ознайомили присутніх з питанням «І-ІІ етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії та економіки у 2021/2022 навчальному році: досвід та результативність».
Засідання методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії
Метою онлайн-зустрічі професійної спільноти вчителів, організованою
спільно консультанткою Центру Родікою
Тіміш та керівником методичного об’єднання
вчителів фізики та астрономії закладів освіти Чернівецької міської ради Антоніною
Тумак, вчителем фізики ліцею №1 Чернівецької міської
ради, спеціаліст вищої категорії, учителем методистом, було висвітлення результатів реалізації педагогами ключових
напрямів роботи і завдань у викладанні фізики та астрономії у першому семестрі
2021/2022 навчального року та окреслення основних кроків педагогічної діяльності у наступного семестрі.
Антоніна
Тумак, детально ознайомила учасників методичного об’єднання з результатами
ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики та астрономії у 2021/2022 навчальному
році та акцентувала увагу на основні кроки ефективної підготовки учасників
до ІІІ етапу олімпіад.
До роботи методичного об’єднання долучилися науковці, викладачі та педагоги громади, зокрема, Віталій Яценко, директор Чернівецького центру юних техніків імені Леоніда Костянтиновича Каденюка