Серпень 2022 року увійде в історію освіти Чернівецької громади як місяць підписання протоколів про співпрацю між закладами освіти міста з закладом освіти Румунії.




Відділ STEM-освіти Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» проводить дистанційну літню сесію STEM-школи-2022.
Для участі, отримання матеріалів і сертифіката необхідно заповнити реєстраційну форму за посиланням: https://forms.gle/CW3EENU7Btv11tvv9
Учасників очікує інтенсивне онлайн-навчання за планом:
16-18 серпня – прямий ефір занять з 11.00 до 14.00 на платформі «Український проєкт «Якість освіти» (http://yakistosviti.com.ua/ );
19-23 серпня – самостійне опанування навчальних матеріалів;
23-25 серпня – підсумкове тестування;
29 серпня – оголошення результатів тестування (кнопка «списки»);
05-15 вересня – розсилка сертифікатів.
У програмі сесії будуть презентовані навчальні матеріали від сорока спікерів з питань STEM-освіти для всіх рівнів освіти за напрямами:
науково-методичні аспекти розвитку напрямів STEM/STREAM-освіти;
STEM-проєктно-дослідницька діяльність: досвід реалізації, кейси;
методичні засади організації STEM-навчання: практичні кейси.
Запрошуємо науково-педагогічних працівників, методистів, керівників закладів освіти, вчителів, вихователів, психологів узяти участь у підготовці чергового випуску науково-методичного видання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» «Джерело педагогічних інновацій», що присвячений темі «Цінності Нової української школи», і поділитися своїми науковими, методичними і педагогічними надбаннями.
Матеріали необхідно надіслати до 30.09.2022 р. ДЕТАЛЬНІШЕ НА САЙТІ ЦПРПП
Концепція науково-методичної збірки
Розділ 1. Нова філософія виховання у викликах сьогодення
Гуманістична, дитиноцентрична, громадянська, національно-патріотична позиції вчителя, демократичні принципи сучасної освіти, наукові підходи до організації сучасного виховання, механізми реалізації ціннісного потенціалу, виховний компонент змісту компетентностей НУШ, комплексний та системний підходи до реалізації стратегії субʼєкт-субʼєктної взаємодії, базові якості й підвищення кваліфікації та освіта впродовж життя сучасного педагога.
Розділ 2. Виховний потенціал освітнього середовища
Системний підхід
в організації освітнього простору, проєктування цілісного виховного простору, урахування вікових та індивідуальних можливостей школярів у процесі формування ключових компетентностей, практика використання сучасних технологій у формуванні базових моральних цінностей сучасного виховання, форми і методи організації виховного процесу.
Розділ 3. Духовна безпека української школи
Формування національної ідентичності, основи духовності особистості, культури мислення і культури поведінки, профілактика шкідливих звичок, ризикованої, девіантної і кримінальної поведінки, проблема формування здорового способу життя учнівської молоді, проблеми маніпулювання свідомістю, запобігання негативних впливів (у тому числі і через маніпулятивні технології деструктивного змісту ЗМІ, інтернет-мережі, різних видів рекламної продукції), форми і методи формування стійкої до маніпуляцій свідомості, моральних принципів, духовності, формування критичного, креативного і піклувального мислення в учнів.
Вимоги до оформлення статей:
Матеріали приймаються в електронному варіанті в редакторі Word for Windows 6/97, Шрифт – Times New Roman, розмір 14.
Міжрядковий інтервал – 1,5. Розміри берегів: зліва –
EU Study Days/Єврошколи-2022
Реєстрація