18 січня, 2022

ЗНО з географії 2022 року








Тест зовнішнього незалежного оцінювання з географії у 2022 році складається із завдань чотирьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності («логічні пари»), завдань відкритої форми із короткою відповіддю і завдань із вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповідей.

Загальна кількість завдань тесту з географії – 54, на виконання яких учасникам буде відведено 150 хвилин.

За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з географії.

Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, - 90.

ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 36 завдань цієї форми (№1-36), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

16 січня, 2022

29 онлайн-музеїв, аби урізноманітнити уроки

 


“Нова українська школа” зібрала добірку найцікавіших закордонних і українських онлайн-музеїв, які можуть допомогти урізноманітнити уроки чи вільний час.

Національний музей космонавтики імені Корольова й садиба Корольова в Житомирі

Тут можна прогулятися біля величезного космічного корабля, детально роздивитися уламки метеорита, місячний ґрунт і їжу в тюбиках, яку брали в політ космонавти. До того ж пропонують провести шкільний урок у музеї. Обіцяють, що діти спробують імітацію роботи у відкритому космосі, проводитимуть досліди з вакуумним насосом та плазмовою кулею, імітуватимуть стан невагомості для рідини, створять найпростіший реактивний двигун.

14 січня, 2022

М/О вчителів географії та економіки

 


12 січня 2022 року на базі Чернівецького центру професійного розвитку педагогічних працівників відбулося засідання методичного об'єднання вчителів  географії та економіки  Чернівецької територіальної громади.
Метою онлайн-зустрічі професійної спільноти вчителів, організованою спільно консультанткою Центру Родікою Тіміш та керівником методичного об’єднання вчителів географії, вчителем географії ЗОШ №28, спеціалістом вищої категорії, учителем-методистом, заслуженим вчителем України, Валентиною Фостій, було висвітлення результатів реалізації педагогами ключових напрямів роботи і завдань у викладанні географії та економіки у першому семестрі 2021/2022 навчального року та окреслення  основних  кроків щодо сприяння ефективному інформаційному, науковому та методичному супроводу професійного розвитку педагогічних кадрів протягом наступного семестру, зокрема з питання впровадження  реформи НУШ у базовій середній освіті.

Валентина Фостій та Алла Тюфтій, вчитель географії ліцею №8 Чернівецької міської ради, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист детально ознайомили присутніх з  питанням «І-ІІ етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії та економіки   у 2021/2022 навчальному році: досвід та результативність».

Засідання методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії

 






















11 січня 2022 року на базі Чернівецького центру професійного розвитку педагогічних працівників відбулося засідання методичного об’єднання  вчителів  фізики та астрономії  Чернівецької територіальної громади.

Метою онлайн-зустрічі професійної спільноти вчителів, організованою спільно консультанткою Центру Родікою Тіміш та керівником методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії закладів освіти Чернівецької міської ради  Антоніною Тумак, вчителем фізики ліцею №1 Чернівецької міської ради, спеціаліст вищої категорії, учителем методистом, було висвітлення результатів реалізації педагогами ключових напрямів роботи і завдань у викладанні фізики та астрономії у першому семестрі 2021/2022 навчального року та окреслення  основних кроків  педагогічної діяльності у наступного семестрі.

Антоніна Тумак, детально ознайомила учасників методичного об’єднання з результатами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з  фізики та астрономії у 2021/2022 навчальному році та акцентувала увагу на  основні кроки ефективної підготовки учасників до ІІІ етапу олімпіад.

До роботи методичного об’єднання долучилися науковці, викладачі та педагоги громади, зокрема,  Віталій Яценко, директор Чернівецького центру юних техніків імені Леоніда Костянтиновича Каденюка 

ЗНО з фізики у 2022 році


Тест зовнішнього незалежного оцінювання з фізики у 2022 році складається із завдань трьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності («логічні пари»), завдань відкритої форми із короткою відповіддю структурованого і неструктурованого типу.

Загальна кількість завдань тесту з фізики – 38, на виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин.

За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з фізики.

Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, - 64.

ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 20 завдань цієї форми (№1-20), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.