30 червня, 2022

IV Модуль Літньої школи -2022 «Впровадження проєктного менеджменту в освітню діяльність: вимога часу. Школа проєктного менеджменту»

 

ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ: ВИМОГА ЧАСУ

Літня школа -2022 Чернівецький центр професійного розвитку педагогічних працівників

✅30.06.2022, учасники семінару -практикуму опрацювали (онлайн) IV Модуль Програми «Впровадження проєктного менеджменту в освітню діяльність: вимога часу. Школа проєктного менеджменту»
✍️ Навчальний курс розроблений спільно Чернівецьким ЦПРПП та Чернівецьким регіональним офісом "ULEAD з Європою".
🤝 Модерували проведення заходу «Фінансові ресурси Проєкту: бюджет. Сталість результатів»
🖥 Учасникам семінару- практикуму запропонували теоретичний блок питань, а також практичну складову, зокрема питання: ресурсних потреб щодо формування бюджету, складових сталості проєкту, важливості візуалізації та поширення інформації щодо реалізації проєктів.

29 червня, 2022

Літня школа -2022 Чернівецького ЦПРПП об’єднує педагогів та мотивує до професійного зростання. Модуль ІІІ


✅Сьогодні, 29.06.2022, учасники семінару -практикуму опрацювали (онлайн) ІІІ Модуль Програми «Впровадження проєктного менеджменту в освітню діяльність: вимога часу. Школа проєктного менеджменту»
✍️ Навчальний курс розроблений спільно Чернівецьким ЦПРПП та Чернівецьким регіональним офісом "ULEAD з Європою".
✅ Розробники:
Родіка Тіміш, консультант комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Чернівецької міської ради, тренер підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти природничої освітньої галузі за програмою «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти на засадах Концепції «Нова українська школа»;
Тетяна Татарчук, керівник Чернівецького регіонального офісу Програми «ULEAD з Європою».

Відбувся ІІ Модуль Літньої Школи проєктного менеджменту

 


З Днем Конституції України!

🇺🇦
Цьогоріч Україна відзначає свято в умовах воєнного стану, але основоположні принципи, які визначає Конституція, об’єднують нас ще більше на шляху розбудови квітучої, заможної, європейської держави.
✅ Відповідно програми Літньої школи Чернівецький центр професійного розвитку педагогічних працівників– 2022, відбулася друга онлайн-зустріч учасників семінару практикуму з теми «Впровадження проєктного менеджменту в освітню діяльність: вимога часу. Школа проєктного менеджменту»
Навчальний курс розроблений спільно Чернівецьким ЦПРПП та Чернівецьким регіональним офісом "ULEAD з Європою". Розробники: Родіка Тіміш, консультант комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Чернівецької міської ради, тренер підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти природничої освітньої галузі за програмою «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти на засадах Концепції «Нова українська школа» та Тетяна Татарчук, керівник Чернівецького регіонального офісу Програми «ULEAD з Європою».
Модерували проведення другого модулю «Спрямованість проєкту на досягнення мети. Цілі, результати, команда проєкту»
Заняття відбулося на базі Чернівецька ЗОШ І-ІІІ ст. №30.
З вітальними словами до учасників семінару звернулися організатори, Родіка Тіміш та Тетяна Татарчук, а також директор школи,
яка презентувала діяльність закладу освіти у напрямку впровадження різноманітних проєктів.

27 червня, 2022

Літня школа «Впровадження проєктного менеджменту в освітню діяльність: вимога часу. Школа проєктного менеджменту» Модуль 1

 


Літня школа Чернівецький центр професійного розвитку педагогічних працівників – 2022 продовжує свою діяльність.

Сьогодні відбулася перша онлайн-зустріч учасників семінару-практикуму з теми «Впровадження проєктного менеджменту в освітню діяльність: вимога часу. Школа проєктного менеджменту».
Навчальний курс розроблений спільно Чернівецьким ЦПРПП та Чернівецьким регіональним офісом "ULEAD з Європою". Розробники: Родіка Тіміш, консультант комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Чернівецької міської ради, тренер підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти природничої освітньої галузі за програмою «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти на засадах Концепції «Нова українська школа» та Тетяна Татарчук, керівник Чернівецького регіонального офісу Програми «ULEAD з Європою».
Курс є унікальним, тому, що його мета: ознайомити освітян з проєктною діяльністю освітніх організацій за умов необхідності використання специфічних методів та інструментів в управлінні проектами; сформувати у педагогічних працівників належних практичних вмінь і навичок застосування універсального інструментарію розробки та реалізації проєктів з метою досягнення ефективного існування та розвитку закладів освіти.
Модерували захід та реалізували теоретичну частину першого модулю «Пошук продуктивних ідей для проєктів. Потреби і можливості. Структура проєктної заявки. Обґрунтування проєкту»

26 червня, 2022

Професії майбутнього_1

 

1. Інженер зеленого транспорту 


👆Транспорт – болюча тема урбаністів, і на це є багато причин. Це один із основних джерел викидів двоокису вуглецю, що прискорює глобальне потепління шляхом споживання величезних об’ємів пального у двигунах внутрішнього згорання. Додайте до цього забруднення ґрунтових вод токсичними стоками з автодоріг та автомийок, шумове забруднення, втрату міського простору (до 50% площі сучасних міст відводиться на автодороги, парковки, гаражі) та розростання примість, знищення місць проживання диких тварин та сільськогосподарської землі – будь ласка, ви отримали ідеальну зброю зниження якості життя всього людства та пришвидшення екологічної катастрофи. 

Рішенням цієї проблеми є введення зеленого транспорту. Зелений транспорт не шкодить довкіллю або шкодить мінімально, при цьому він значно дешевший та ефективніший за традиційні методи транспортування. На сьогодні це велосипеди, ролики, самокати, електроавтомобілі, системи міського транспорту та навіть орендовані автомобілі – взяти автівку напрокат значно краще для екології, ніж купувати власну. До речі, у зв’язку із пандемією COVID-19, продаж велосипедів, самокатів та інших видів зеленого транспорту, різко зріс.